پرسشنامه افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي
- پرسشنامه افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي
دسته: مديريت
بازديد: 1 بار
فرمت فايل: doc
حجم فايل: 26 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 5پرسش نامه ي پيوست به منظور اجراي پايان نامه با موضوع افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي شركت كاشي الوند تهيه و تنظيم شده است
قيمت فايل فقط 4,000 تومان
دانلود پرسشنامه كارشناسي ارشد مديريت بازارگاني
افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي
چكيده
تصور نياز به برنامه ريزي علمي شركت صنايع كاشي الوند، زمينه ساز خلق موضوع تدوين برنامه بازاريابي در نزد محقق شد. از اينرو محقق به منظور دستيابي به اين مهم بعد از كسب اجازه، اقدام به تشخيص رويكرد مديران بخش هاي مختلف به ويژه دپارتمان فروش و كاركنان فروش نسبت به برنامه ريزي نموده و جهت آشنايي با نظرات مشتريان و ذينفعان اين سازمان كه نمايندگان كليدي تعيين شدند (بدليل اينكه از حيث دسته بندي B 2 B تشخيص داده شد) اطلاعات گردآوري شده از طريق پرسشنامه بود، بنابراين روش تحقيق توصيفي بكار گرفته شده است و به منظور تعيين موقعيت فعلي شركت در كسب و كار بعد از مطالعات كتابخانه اي و ميداني و اطلاعات حاصل از پرسشنامه اي كه در اختيار مديران بخشهاي مختلف و كاركنان فروش قرارگرفته بود به ارزيابي صنعت، بازار و رقبا پرداخته ايم و توانستيم با شناسايي نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهديدها ضمن پاسخگويي به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتريس آنسف استراتژي هاي مناسب تعيين گردندو همچنين اهداف فروش پس از پيش بيني فروش طبق مدل پيش بيني نمو همواره هلت – وينترز براي سه سال آينده پيش بيني گرديد و از نتايج بدست آمده از پرسشنامه اي كه در بين نمايندگان كليدي فروش شركت در سراسر كشور توزيع گرديده بود. نقاط ضعف و قوت آميخته بازاريابي كه سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسايي و مشخص گرديد و متعاقب آن برنامه عملياتي بازاريابي، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آميخته بازاريابي با ارائه راهكارهاي پيشنهادي بيان گرديد.
پرسش نامه ي پيوست به منظور اجراي پايان نامه با موضوع "افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي شركت كاشي الوند" تهيه و تنظيم شده است. پژوهش مذكور براي مقطع كارشناسي ارشد در رشته مديريت بازرگاني – گرايش بازاريابي انجام مي پذيرد. اين پرسش نامه ديدگاه شما را در خصوص محصولات كاشي الوند مورد مطالعه قرار ميدهد. انتظار مي رود پس از تكميل پرسش نامه و تحليل اطلاعات منجر به درك صحيح از انتظارات شما و تلاش در جهت آنها شود. از اين كه دقايقي از وقت گرانبهاي خود را صرف پاسخ دادن به سوالات اين پرسش نامه ميفرماييد از شما صميمانه قدرداني ميشود.
پرسشنامه شامل 3 قسمت مي باشد:
قسمت اول اطلاعات عمومي و خصوصي
قسمت دوم در قالب 27 سوال امتياز دهي به محصولات صورت مي گيرد.
قسمت سوم نيز با 9 سوال ميزان موافقت شركت كننده رو از برنامه بازاريابي جويا مي شود.
قيمت فايل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : پرسشنامه افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي , پرسشنامه افزايش فروش , پرسشنامه تدوين برنامه بازاريابي , پرسشنامه افزايش فروش در شركتها , تدوين برنامه بازاريابي در راستاي افزايش فروش , افزايش فروش با مدونسازي برنامه بازاريابي , دانلود پرسشنامه مديريت بازارگاني , نمونه پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد مديريت

کفپوش گرانولی؛ ترکیب دوام، زیبایی و ایمنی برای فضاهای مدرن
کفپوش گرانولی؛ انتخابی هوشمند برای فضاهای ایمن، زیبا و بادوام
آموزش کامل سئو 2025: تکنیکهای بروز برای افزایش رتبه در گوگل
پروژه عمليات تحت فشار
فروش اقساطي خودرو
همه چيزي که قبل از خريد هدست گيمينگ بايد بدانيد
برنامهريزي ژاپنيها براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي