بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهرستان سوادكوه
- بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهرستان سوادكوه
دسته: مديريت
بازديد: 19 بار
فرمت فايل: pdf
حجم فايل: 482 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 20هدف از اين مقاله بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهرستان سوادكوه مي باشد
قيمت فايل فقط 9,000 تومان
دانلود مقاله رشته مديريت
بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري
(مورد مطالعه: شهرستان سوادكوه)
چكيده
شهرستان سوادكوه به دليل ويژگيهاي جغرافيايي، تاريخي و فرهنگي بستر مناسبي براي انواع شاخههاي توريسم را در خود جاي داده است اما تا كنون در اين زمينه موفق نبوده است. داشتن برند موفق گردشگري ميتواند در افزايش مزيت رقابتي مقصد، جذب گردشگر و در نتيجه افزايش درآمدهاي ناشي از صنعت گردشگري، رونق اقتصادي و جلوگيري از مهاجرت ساكنين بسيار تاثيرگذار باشد كه ايـن امـر نيـز از طريـق اسـتراتژي ارزش ويژه برند امكانپذير است.
با بررسي ارزش ويژه برند ميتوان ماهيت مقصد را شناسايي كرد و چارچوبي كلي در اختيار مديران و متخصصان بازاريابي آن مقصد قرار داد كه بتوانند اثر بخشي برند آن مقصد را مورد سنجش قراردهند. از اين رو، تحقيق حاضر در پي شناسايي عوامل اصلي تاثير گذار بر ارزش ويژه برند از ديدگاه گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر يك از اين عوامل در ارزيابي گردشگران از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري است. جامعه آماري تحقيق شامل كل گردشگران داخلي است كه از خرداد تا تير ماه 1395 به مناطق گردشگري شهرستان سوادكوه سفر كردهاند. از بين گردشگران 400 نفر با استفاده از روش نمونه گيري خوشهاي تصادفي با كمك جدول اعداد تصادفي انتخاب شدهاند.
ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه است و دادههاي به دست آمده از طريق معادلات ساختاري و روش حداقل مربعات جزئي به كمك نرم افزارها spss23 وsmart pls مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته حاصل از پژوهش نشان ميدهد آگاهي از برند، تصوير برند وكيفيت اداراك شده اثر مثبت و معناداري بر ارزش ويژه برند و تصوير برند، ارزش ادرك شده و ارزش ويژه برند اثر مثبت و معناداري بر وفاداري به برند داشته است. آگاهي از برند بيشترين تاثير را بر ارزش ويژه برند و ارزش ويژه برند بيشترين تاثير را بر وفاداري به برند داشته است. اما كيفيت ادراك شده اثر معنادار مستقيمي بر وفاداري به برند نداشته است.
كليدواژه ها
ارزش ويژه
برند مقصد
وفاداري به برند
سوادكوه
قيمت فايل فقط 9,000 تومان
برچسب ها : بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهرستان سوادكوه , ارزش ويژه برند , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند , ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , رويكردهاي سنجش ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , شاخصهاي ارزش ويژه برند مقصد گردشگري , دانلود مقاله ارزش ويژه برند مقصد گردشگري

کفپوش گرانولی؛ ترکیب دوام، زیبایی و ایمنی برای فضاهای مدرن
کفپوش گرانولی؛ انتخابی هوشمند برای فضاهای ایمن، زیبا و بادوام
آموزش کامل سئو 2025: تکنیکهای بروز برای افزایش رتبه در گوگل
پروژه عمليات تحت فشار
فروش اقساطي خودرو
همه چيزي که قبل از خريد هدست گيمينگ بايد بدانيد
برنامهريزي ژاپنيها براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي