اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني

 

 

  • اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني
    اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني دسته: مديريت
    بازديد: 3 بار
    فرمت فايل: pdf
    حجم فايل: 388 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 21

    هدف از اين مقاله بررسي اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني مي باشد

    قيمت فايل فقط 7,000 تومان

    خريد

    دانلود مقاله كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني

    اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني

    چكيده

    توسعه­هاي ­برند، يك استراتژي مشهور براي شركت­ها از سال­ها پيش بوده است. موفقيت آن وابسته به پذيرش و ارزيابي مصرف­كنندگان از توسعه­برند مي­باشد. در اين پژوهش با توجه به نقش بسيار حياتي برند به­تحليل نقش ارزش­ويژه­برند بر ارزيابي نگرش­مصرف­كنندگان از توسعه­برند لاستيك­بارز در شهر كرمان پرداخته شده است. جامعه آماري در اين تحقيق مصرف­كنندگان لاستيك بارز در شهر كرمان بوده و براي به دست آوردن حجم نمونه، از فرمول جامعه نامحدود و روش نمونه­گيري تصادفي­ساده استفاده شده است كه حجم نمونه پس از انجام محاسبات آماري 171 مي­باشد.

     ابزار گردآوري­اطلاعات در اين پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده كه براي پايايي آن از ضريب­آلفاي­كرونباخ استفاده شده است. همچنين در اين تحقيق با استفاده از مدل­سازي معادلات ساختاري (SEM) به بررسي روابط علي بين ابعاد ارزش­ ويژه ­برند و ارزيابي نگرش ­مصرف­كنندگان از توسعه ­برند پرداخته و ميزان تطابق مدل آكر در صنعت مذكور مورد سنجش قرار گرفته است. يافته­ ها نشان مي­دهد كه ارزش­ويژه­برند تأثير معناداري بر ارزيابي نگرش ­مصرف ­كنندگان از توسعه ­برند دارد. اين در حالي است كه تأثير دو عامل آگاهي از برند و وفاداري­ برند نسبت به ساير عوامل بيشتر بوده است. 

    كليدواژه ها

    ارزش وِيژه برند

    وفاداري برند

    توسعه برند

    قيمت فايل فقط 7,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : اثر ارزش ويژه برند بر ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند محصولات لاستيك ايراني , ارزش ويژه برند لاستيك بارز , ارزش ويژه برند در لاستيك بارز , رابطه ارزش ويژه برند با توسعه برند , ارزيابي نگرش مصرف‌كنندگان از توسعه برند , توسعه برند محصولات لاستيك ايراني , توسعه برند محصولات لاستيك بارز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.