پرسشنامه بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن
- پرسشنامه بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن
دسته: مديريت
بازديد: 6 بار
فرمت فايل: doc
حجم فايل: 48 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 4دانلود پرسشنامه بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن در وسايل الكترونيكي در ميان مصرف كنندگان
قيمت فايل فقط 4,000 تومان
دانلود پرسشنامه پايان نامه كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني
بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن
چكيده
هدف اصلي اين پژوهش، بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (كيفيت درك شده برند، تصوير برند سبز، ارزش درك شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همكاران، 2013 مي باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، كاربردي و از جنبه جمع آوري داده -ها از نوع توصيفي- علّي/ پيمايشي است.در اين پژوهش براي جمع آوري داده ها از پرسشنامه هاي استاندارد استفاده شده است. جامعه آماري تحقيق شامل مصرف-كنندگان محصولات الكترونيكي و الكتريكي كم مصرف در استان گيلان مي باشد. بر اين اساس، 384 نفر از مصرف كنندگان از طريق نمونه گيري تصادفي خوشه اي در دسترس انتخاب شدند.
جهت تجزيه و تحليل داده ها از تحليل عاملي تأييدي (CFA) و مدل-سازي معادلات ساختاري (SEM) بهره گرفته شده است. يافته ها نشان مي دهد كه كيفيت درك شده برند با تصوير برند سبز و همچنين با اعتبار برند رابطه معناداري داشته امّا با ارزش درك شده برند سبز رابطه معناداري ندارد. همچنين نتايج نشان داد كه اعتبار برند با ارزش درك شده برند سبز و تصوير برند سبز رابطه معناداري داشته اما با ارزش ويژه برند سبز رابطه معناداري ندارد. ارزش درك شده برند سبز و تصوير برند سبز هم هر كدام با ارزش ويژه برند سبز رابطه معناداري دارند. سرانجام نتايج درباره ي متغيرهاي واسطه اي نشان داد كه نقش واسطه اي اعتبار برند بر رابطه بين كيفيت درك شده برند و ارزش درك شده برند سبز پذيرفته مي شود. امّا نقش واسطه اي اعتبار برند بر رابطه بين كيفيت درك شده برند و تصوير برند سبز پذيرفته نمي شود. همچنين به ترتيب نقش هاي واسطه اي ارزش درك شده برند سبز و تصوير برند سبز بر رابطه بين اعتبار برند و ارزش ويژه برند سبز پذيرفته مي شود.
پرسشنامه در قالب 21 سوال در موضوعات زير مورد سوال واقع شده است:
ارزش ويژه برند سبز
كيفيت درك شده برند
اعتبار برند، تصوير برند سبز
ارزش درك شده برند سبز
مدل سازي معادلات ساختاري
قيمت فايل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : پرسشنامه بررسي ارزش ويژه برند سبز و عوامل موثر بر آن , كيفيت درك شده برند , ارزش درك شده برند سبز , پرسشنامه ارزش ويژه برند سبز , ابعاد ارزش ويژه برند سبز , پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ويژه برند سبز , تاثير اعتبار برند بر ارزش ويژه برند سبز , تاثير كيفيت درك شده بر ارزش ويژه برند سبز

کفپوش گرانولی؛ ترکیب دوام، زیبایی و ایمنی برای فضاهای مدرن
کفپوش گرانولی؛ انتخابی هوشمند برای فضاهای ایمن، زیبا و بادوام
آموزش کامل سئو 2025: تکنیکهای بروز برای افزایش رتبه در گوگل
پروژه عمليات تحت فشار
فروش اقساطي خودرو
همه چيزي که قبل از خريد هدست گيمينگ بايد بدانيد
برنامهريزي ژاپنيها براي ايجاد نخستين بارش شهابي مصنوعي