۳۰ بازديد

پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عملدسته: مديريت
    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: ppt
    حجم فايل: 1528 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 149

    دانلود پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    بررسي مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    پاورپوينت جامع و كامل مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    كاملترين پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    پكيج پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    مقاله مديريت استراتژيك از ايده تا عمل
    تحقيق مديريت استراتژيك از ايده تا عمل

    قيمت فايل فقط 13,000 تومان

    خريد

    نوع فايل: پاورپوينت (قابل ويرايش)

     قسمتي از متن پاورپوينت :

    تعداد اسلايد : 149 صفحه

    1 مديريت استراتژيك

    ازايده تا عمل

    2حضرت علي (عليه السلام)
    آنكس كه به استقبال آينده مي رود ، بيناترين است و آنكس كه به آينده پشت مي كند ، سرانجام سرگردان مي شود. 3 فهرست مطالب بخش اول:
    مروري بر مفاهيم- اصول و مراحل مديريت استراتژيك
    بخش دوم:
    استراتژي در عمل با رويكرد ارزيابي متوازن عملكرد
    بخش سوم:
    نقشه هاي استراتژي 4 بخش اول مروري بر مفاهيم- اصول و مراحل مديريت استراتژيك 5 آليس در سرزمين عجايب آليس گفت:
    ” لطفاً به من بگوييد كه از كدام مسير مي توانم از اينجا بروم؟“
    گربه پاسخ داد:
    ” بستگي دارد كه به كجا مي خواهي بروي“؟
    آليس گفت:
    ”براي من كجا اهميت ندارد“.
    گربه در پاسخ گفت:
    ”پس مهم نيست كه از كدام مسير بروي“.
    6
    كتاب هنر جنگ نوشته Sun – Tzu سردار چيني در 340 سال قبل از ميلاد بسياري از مفاهيم استراتژي را معرفي كرد .
    در اوايل دهه 1960 وزارت دفاع آمريكا تجربيات مهم و استراتژيك مربوط به جنگ جهاني دوم را تدوين و مباني برنامه ريزي استراتژيك را پايه گذاري كرد .
    دو سال بعد Alfread Chandler استاد دانشگاه هاروارد و در سال 1965 Keneth Andrews اين مفاهيم را در دنياي كسب و كار مطرح ساختند.
    شركت لاكهيد به مديريت آقاي ايگورانسوف اولين شركتي بود كه توانست برنامه ريزي استراتژيك را بكار گرفته و با موفقيت آنرا پياده نمايد. سير تاريخي استراتژي 7 واژه استراتژي در لغت يوناني هنر ژنرالها است كه اولين بار در ميدان جنگ متولد شد .
    گروه مشاورين بوستون مي گويد :
    استراتژي يعني ايجاد مزيت منحصر به فرد براي تمايز سازمان از رقبا
    هنري مينز برگ صاحب نظر برجسته استراتژي را در پنج كلمه مي گويد:
    طرح Plan، تمهيد Ploy ، الگو Pattern ، وضعيت Position ، ديدگاه Perspective
    بروس هندرسون مي گويد:
    ( جايگاه سازمان در ميدان هاي رقابتي )‌
    گروه مشاوران مك كنزي مي گويد:
    ( درك ابعاد مختلف ساختار و مباني رقابت در آن )‌
    گري هامل:
    استراتژي برنامه نيست، بلكه يك طرز نگرش است كه اساس آن را تشخيص فرصت هاي اساسي و دستيابي به منافع نهفته در اين فرصت ها تشكيل مي دهد.
    ادبيات استراتـژي 8 همگي اين تعاريف و تعابير مختلف درست هستند «اگر و فقط اگر » فلسفة استراتژي را به همراه داشته باشند.يعني بردرك و استفاده از فرصتها استوار باشد.
    بدون درك فرصتهاي استراتژيك ، استراتژي امري كاملاً بي ثمر خواهد بود . در واقع فرصتها درونمايه اصلي استراتژي و بدون آن هيچ نتيجه اي عايد نخواهد شد.

    تبيين رويكرد استراتـژي 9 تعريف مديريت استراتژيك هنر و علم تدوين ، اجرا و ارزيابي وظايف چندگانه كه سازمان را قادر مي سازد به هدفهاي بلند مدت، ميان مدت و كوتاه مدت خود دست يابد . تعريف استراتژي طرح عمومي و گسترده در راستاي رسيدن به اهداف سازمان . 10 ضرورت مديريت تصميمات استراتژيك 1- مديريت فعاليتها و فرآيندهاي اصلي ، مديريت و پشتيباني
    2- درك و پاسخ مناسب به تاثيرات محيطي مانند : نيازهاي مشتريان تغييرات در اقتصاد ، اجتماع ، سياست ، فرهنگ و …
    3- لزوم توجه به نياز و انتظارات متعدد طرف هاي ذينفع سازمان
    4- لزوم ديدگاه برنامه ريزي و آينده نگري در سازمان
    5- انعطاف پذيري به هنگام بروز تغييرات عمده 11 آرمان Vision (چشم انداز) وضعيت آينده اي كه سازمان نيل به آن را آرزو دارد .
    تصويري ايده آل از آنچه كه ما مي خواهيم و مي توانيم به آن برسيم .
    تخيل و الهام از اجزاي بسيار مهم يك آرمانند .
    يك آرمان را مي توان هدف نهايي و غايي يك سازمان دانست .
    هدفي كه حدود 10 سال وقت براي تحقق آن مورد نياز است .
    يك آرمان بايد عبارتي كوتاه، مختصر و مفيد باشد .
    آرمان سازمان بايد به سادگي بيان شده و جذاب، دلچسب و گويا باشد . 12 چشم انداز Vision چشم انداز عبارتست از ديدگاه ها و نتايجي كه مديران سازمان براي آينده درازمدت سازمان مدنظر دارند و قصد دارند كه به آن برسند.
    چشم انداز استراتژيك بيانگ


    توجه: متن بالا فقط قسمت كوچكي از محتواي فايل پاورپوينت بوده و بدون ظاهر گرافيكي مي باشد و پس از دانلود، فايل كامل آنرا با تمامي اسلايدهاي آن دريافت مي كنيد.

    قيمت فايل فقط 13,000 تومان

    خريد

    برچسب ها : دانلود پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , بررسي مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , پاورپوينت جامع و كامل مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , كاملترين پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , پكيج پاورپوينت مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , مقاله مديريت استراتژيك از ايده تا عمل , تحقيق مديريت استراتژيك از ايده تا عمل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.