ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند

    ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند

    فروشنده فايل

    كد كاربري 14453

    ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند در 15 صفحه قابل ويرايش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگليسي

    چكيده فارسي

    مقالة حاضر شرحي اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بكار برده است. هدف از اين مطالعه تركيب كردن خدمات وفاداري برند را به عنوان يك نتيجه از ارزيابي مصرف كنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعميم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده هاي نظرسنجي آنلاين در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارك و نروژ (به ترتيب شركت هاي هواپيمايي و بانك ها) انجام شد. يافته هاي پيشين نشان مي دهند كه شواهد برند به طور قابل توجهي رضايت مصرف كننده را تحت تاثير قرار مي دهد، نگرش و وفاداري رفتاري نسبت به نام هاي تجاري خدمات مورد تاييد قرار گرفت. علاوه بر اين، برخلاف يافته هاي پيشين، عناصر ارتباط كنترل شده (يعني تبليغات و ترويج ها) هيچ تاثيري بر رضايت مشتري با نام هاي تجاري خدمات ندارد. با اين حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقيم و قابل توجهي ادراك مشتريات از ابعاد گوناگون برند و نگرش كلي آنها نسبت به برند را شكل مي دهد.

    چكيده لاتين

    The present paper uses a modified version of the Service Brand Verdict (SBV) model. The objective of the study is to incorporate service brand loyalty as an ultimate dependent measure seen as the outcome of consumers’ evaluation of various service brand dimensions and communication, and test the generalizability of the modified SBV model in two different service sectors and cultural settings. Two studies using on-line survey data were conducted in Denmark and Norway in two different service industries (airlines and banks respectively). Previous findings suggesting that brand evidence significantly influences consumer satisfaction, attitude and behavioural loyalty towards service brands were confirmed. Moreover, contrary to previous findings, controlled communication elements (i.e. advertising and promotions) did not have any influence on customer satisfaction with service brands. However, the same communication elements directly and significantly shaped customers’ perceptions of the various brand dimensions and their overall attitude towards the brand.

    اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند – خانه ISI ايران – خانه …

    دانلود رايگان مقاله isi مديريت با ترجمه فارسي رايگان.اثر ابعاد برند خدمات بر نحوه وفاداري به برند توسط مشتري كه با توجه به خدمات و وضعيت فرهنگ است.

    دانلود مقاله : اثرات ابعاد نام تجاري خدمات بر وفاداري به برند

    مقاله ISI انگليسي شماره 50876 – ترجمه نشده – موضوع : وفاداري به برند – 9 صفحه – سال انتشار : 2014 – منبع : الزوير ساينس دايركت.

    مقالات ISI وفاداري به برند : 27 مقاله انگليسي + ترجمه فارسي

    در صورتي كه مقاله لاتين مورد نظر شما تا كنون به زبان فارسي ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پايگاه ISI Articles با … اثرات ابعاد نام تجاري خدمات بر وفاداري به برند.

    مقاله ترجمه شده وفاداري به برند | abdolvahab marghzari | …

    ۴ تير ۱۳۹۶ – مقالة حاضر شرحي اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بكار برده است. … ترجمه فارسي عنوان: اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند.

    اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند – زرين پيپر

    بعد از مشاهده اصل مقاله انگليسي با با زدن دكمه ” خريد آنلاين فايل ترجمه ” ترجمه مورد … هدف از اين مطالعه تركيب كردن خدمات وفاداري برند به عنوان يك نتيجه از ارزيابي …

    x

     

    اين مطالب را نيز ببينيد!

     

    پاورپوينت ارزشيابي آموزشي پاورپوينت ارزشيابي آموزشي پاورپوينت ارزشيابي آموزشي در 188 اسلايد قابل ويرايش دسته ...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.