- مرجع فايلهاي امورزشي | يادگيري مبتني بر مغز
دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومي رشته ها
تحقيق يادگيري مبتني بر مغز
متشكل از 18 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت
بخشي از محتوا ::
يادگيري مبتني بر مغزاشاره: علوم بنيادي اعصاب (عصب شناسي و رفتارشناسي مغز و سلسله اعصاب)، از جمله دانش هاي پيچيده اي است كه به تدريج و آرام- آرام وارد عرصه هاي زندگي ميشود. امروزه كاربردهاي عصب شناسي در علوم تربيتي و آموزش و پرورش، گسترده تر از ساير زمينهها نمود يافته است. آن چه در پي ميآيد مقاله اي است كه از مجله معروف و حرفه اي «رهبري آموزشي» ترجمه شده است كه به رغم سنگين بودن برخي از بخش هاي آن، قابل تعمق و خواندني است. نكته هاي خارج شده در اين مقاله، ميتواند فرضيات بسياري از پژوهش هاي تربيتي و رفتاري را شكل دهد. در «علوم اعصاب» مطالب زيادي دارد كه ميتواند به درك ما از تدريس و يادگيري بيفزايد. اما براي آوردن پژوهش به بيرون از آزمايشگاه و به داخل كلاس درس، بايد محتاط باشيم. ما مطالب فراواني در مورد ارتباطات بين مغز و راهكارهاي كلاس درس شنيده ايم. اما در اين مورد، واقعاً چه ميدانيم؟ مربياني كه حلقه اتصال «علوم مغز» را با تدريس و يادگيري مورد مطالعه و بررسي قرار ميدهند، بايد در مورد نحوه تفسير و استفاده از پژوهش، محتاط باشند و سنجيده عمل كنند.
-
محتواي فايل دانلودي:
تحقيق يادگيري مبتني بر مغز
متشكل از 18 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت
-
چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶ | ۱۲:۰۹ ۲۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است