پاورپوينت سنجش عملكردآزمون هاي واقعي و اصيل

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پاورپوينت سنجش عملكردآزمون هاي واقعي و اصيل

    توضيحات كوتاه:
    ويگوتسكي مطابق نظريه منطقه مجاور رشد ويگوتسكي، سطح رشد كودك را نمي‌توان فهميد مگر آن كه سطح رشد واقعي و سطح ظرفيت رشد او را نيز بشناسيم مرز مجاور رشد، فاصله ايست ميان سطح رشد واقعي


    توضيحات كامل:

    سنجش تكويني-نقشه مفهومي(Map concept )

     رويكرد سازنده گرايي :كه بر اساس آن انتقال دانش از طريق معلم و كتاب به حافظه، تكرار و پاداش، جاي خود را به ساختن دانش از طريق يادگيري معنادار داده است. در روان شناسي سازنده گرايي يادگيرنده به صورت فعال و از راه تعامل دائم با محيط به ساختن دانش مي پردازد. بنابراين روش آموزشي دانش آموز-محور پايه و اساس اين شيوه آموزشي است. در اين مباني فكري بيشتر بر فرآيند توليد تفكر تأكيد مي شود تا به فرآورده آن. از روش هاي آموزشي و سنجشي كه ارتباط بسيار نزديك با اين فلسفه دارد، بهره گيري از نقشه مفهومي در مراحل گوناگون آموزش از طرح و تهيه محتوا و برنامه درسي گرفته تا مرحله اجرا و سنجش است. نقشه هاي مفهومي نشانگر روش هاي تفكر و درك ما و نيز شاخصي از ديدگاه هاي ما درباره آگاهي هايمان و روابط ميان آنها هستند. نقشه مفهومي بازنمايي تجسمي روابط معنادار ميان مفاهيم است.


    تضمين خريد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.