۳۰ بازديد

پروژه صنعت نساجي

 براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد

 

 

 

  • پروژه صنعت نساجي
    پروژه صنعت نساجيدسته:
    نساجي

    بازديد: 1 بار
    فرمت فايل: doc
    حجم فايل: 52 كيلوبايت
    تعداد صفحات فايل: 86

    پروژه صنعت نساجي

    =======================================================
    تمامي فايل هاي سيستم، توسط كاربران آن آپلود مي شود. اگر در
    فايلي تخلفي مشاهده كرديد و يا مالك پزوژه اي
    بوديد كه از وجود آن در سايت رضايت نداشتيد با ما تماس بگيريد، در
    اسرع وقت به گزارش شما رسيدگي مي شود.
    =======================================================

    info@cero.ir
    || cero.ir@yahoo.com
    || filecero@gmail.com
    || فرم تماس با
    ما
    =======================================================

    فهرست مطالب:

    فصل اول:
    تاريخچه ايجاد شغل اين شغل در جهان و ايران
    نوع شغل
    نگاهي به عمده يا خرده فروشي بودن شغل
    ليست انواع توليدات صنايع نساجي
    فصل دوم:
    مهارتهاي نيروي كار مشغول بكار در صنعت نساجي
    استانداردهاي لازم نيروي مشغول بكار
    فصل سوم:
    رقباي مصرف كنندگان، واسطه ها و كانال هاي بازاريابي
    غرب واسطه كالاهاي نساجي چيني
    معيارهاي موفقيت CRMدر صنعتهاي نساجي
    روابط بازارهدف  با مولفه هاي سياسي و اقتصادي
    فصل چهارم
    روش هاي فروش محصولات نساجي و وضيعت اين صنعت
    فروشگاههاي محصولات نساجي
    فصل پنجم
    خلاصه نتايج و پيشنهادات

    …………………………………………………………………

    بخشهايي از متن:

    تاريخچه ايجاد شغل اين شغل در جهان و ايران

    مهم ترين و اساسي ترين نياز جامعه بشري صنعت پوشاك است كه با
    مطالعه علوم نساجي و شناخت الياف شروع و به توليد پارچه ختم شده و
    از پيشينه ي تاريخي گسترده اي برخوردار است علم صنايع نساجي نيز
    در ايران يك سنت قديمي بوده و هميشه در حال رشد و توسعه است
    .

    امروزه با توجه به رشد جمعيت و نياز مبرم به منسوجات نساجي اين
    رشته از ارزش و اعتبار ويژه اي برخوردار گرديده و فارغ التحصيلان
    اين رشته مي توانند با استفاده از دانش فني و بكارگيري ذوق و
    استعداد هنري خويش نسبت به طراحي، رنگ، بافت و چاپ پارچه اهتمام
    ورزند .

    اين صنعت بنا به نياز جامعه بشري مي تواند يكي از منابع مهم
    اشتغال زا در كشور براي جوانان باشد . دروس اين رشته با توجه به
    زمينه هاي شغلي و در چارچوب برنامه ي پيشنهادي آموزش فني و حرفه
    اي تدوين شده است كه در ادامه به اختصار به هر يك اشاره مي شود
    .

    از آغاز پيدايش انسان ، همواره چگونگي پوشش و
    نجات او از سرما مطرح
    بوده است. مصريها
    نزديك به 5500 سال پيش هنر ريسندگي و بافندگي پنبه را آموختند
    و
    چينيها با پرورش كرم ابريشم در حدود
    3600 سال پيش مشكلات پوشش خود را حل كردند. در
    سده هفدهم دانشمند انگليسي به نام رابرت هوك
    “Robert- Hooke” پيشنهاد كرد كه
    مي‌توان الياف را با توجه به شيوه‌اي كه كرم
    ابريشم عمل مي‌كند توليد
    نمود

    روشهاي تكميل كالاي نساجي رابشناسد

    عمليات و كارهاي تكميل در نساجي براي افزايش نرمي زير دست ،
    درخشندگي و بطور كلي افزايش مرغوبيت پارچه مي‌باشد. عمليات تكميل
    بستگي به چند عامل مهم دارد كه عبارتند از: نوع الياف ، ويژگي
    فيزيكي الياف ، ابليت جذب مواد گوناگون شيميايي ، حساسيت الياف
    نسبت به مواد تكميل. عمليات تكميل در مجاورت رطوبت ، دما و فشار
    معمولا به سه روش انجام مي‌گيرد:

    روشهاي مكانيكي: مانند تراش پارچه ، خار زدن ، اطو كردن ، پرس
    كردن و … .

    روشهاي شيميايي: مانند تكميل رزين ، سفيد كردن و مقاوم كردن پارچه
    در برابر آتش و غيره. در اين روش معمولا در اثر فعل و انفعالات
    شيميايي حاصل بين ليف و ماده شيميايي مصرف شده عمل تكميل بدست
    مي‌آيد و يا اينكه ماده شيميايي مصرف شده در اثر رسوب كردن و يا
    اضافه شدن در روي پارچه ، باعث تغيير در خواص پارچه مي‌شود، مانند
    آهار دادن پارچه پنبه‌اي با محلول مواد پليمري.

    مشتريان و نحوه اجراي CRM در صنعت نساجي

    CRM مخفف عبارت Customer
    Relationship Management
    است و به روش نرم افزاري اطلاق مي
    شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با
    مشتريانش را مديريت كند. نمونه ساده اي از CRM ، يك بانك اطلاعاتي حاوي اطلاعات مربوط به
    مشتريان يك سازمان است كه مديريت و كاركنان فروش يا خدمات سازمان
    به كمك آن مي توانند نيازهاي مشتريانشان را با محصولات خود تطبيق
    دهند، نيازهاي خدماتي آنها را يادآور شوند و غيره.

    صرف نظر از اين تعريف ساده، بايد بدانيم كه CRM راهبردي است كه به كمك فناوري به اجرا درآمده
    است؛ CRM تنها يك ابزار نرم افزاري نيست
    كه باعث شود كارتان را بهتر انجام دهيد، CRM فلسفه اي است كه سعي دارد راهبردي خلق كند كه
    تمام اجزاي يك سازمان را يكپارچه كرده، اطلاعات را در بين تمام
    كاربران به اشتراك بگذارد و مانع از تكرار بيهوده كارها شود. اين
    فلسفه، فضايي را در سازمان ايجاد مي كند كه در آن اطلاعات به
    اشتراك گذاشته شده، در زمان لازم در اختيار افرادي كه به آن نياز
    دارند قرار مي گيرد، يعني همه كاركنان و همه چيز به يكديگر مرتبط
    و متصل هستند و خروج يك نفر از سازمان باعث از هم پاشيدن هيچ چيز
    درسازمان نخواهد شد.

    قيمت فايل فقط 9,500 تومان

    لطفا پيش از دانلود حتما
    به اين نكات توجه نماييد (كليك
    كنيد)

    خريد

    شماره تماس پيامكي براي مواقع ضروري :
    09010318948

    برچسب ها :
    پروژه صنعت نساجي
    ,
    پروژه صنعت نساجي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.